Welkom op mijn website.

Deze website gaat over FIETSEN VOOR ANDEREN.

In 2011 is het idee geboren om een sponsortocht te organiseren voor een goed doel.

De sponsortocht is een solo Rondje Nederland van ca. 1260 kilometer in 6 dagen geworden en het goede doel Vereniging Vrienden van Padureni ( www.vriendenvanpadureni ). In mei 2012 is deze tocht gereden, meer hierover is te lezen onder Archief 2012.

In juni 2013 heb ik weer een Rondje Nederland gefietst voor hetzelfde doel en hierover is meer te lezen onder Archief 2013.

In september 2013 en 2014 heb ik meegedaan aan Rondje Nederland van Cycle for Hope ( www.cycleforhope.nl ).

Deze estafette toertocht wordt met een team gereden binnen 48 uur, dag en nacht.

Voor 2015 heb ik nog geen concrete plannen, maar wie weet...FIETSEN VOOR ANDEREN geeft veel voldoening!

Ronald Slingerland

Alle bijdragen, klein en groot, zijn hartelijk welkom! Uw bijdrage kunt u overmaken op rekening 4523702 t.n.v. Vereniging Vrienden van Padureni o.v.v. sponsortocht. De nieuwsbrief van de vereniging is per e-mail te ontvangen. Als u hier prijs op stelt is een e-mail naar Ver.v.v.Padureni@solcon.nl voldoende. Hieronder alle belangrijke gegevens van de vereniging.

IBAN NL76INGB0004523702 te Oud-Beijerland

KvK nummer 24485826

Fiscaal nummer 8219.82.886

E-mail Ver.v.v.Padureni@solcon.nl

Maak een gratis website Webnode